jaarlijks verlof van 27/07 tem 09/08

Wat zeggen onze klanten?

Ik ben HEEL tevreden over de wagen !


Eddy De Bock op 26-03-2016

Kim gaf op een zeer rationele manier de voor- en nadelen van elke wagen zonder je als koper in een bepaalde richting te willen duwen. Ideaal om een gegronde aankoopkeuze te kunnen maken.


M. Balcaen op 01-06-2018
whatsapp