“
Dankjewel Garage Petit voor jullie professionalisme! Ik heb een Mazda MX-5 van het jaar 1991 gekocht die al mijn verwachtingen inlost. Kim zijn Mazda-kennis is top !
Maxime Hérion op 03-03-2016
“
Ik ben reeds vele jaren klant en wens dit ook nog jaren te blijven
Guido op 10-02-2019