“ Bedankt aan Kim van garage Petit voor zijn heel professioneel en vriendelijk onthaal bij de aankoop van mijn MX5 gisteren. De Smet - Van Damme Pierre (Secretaris Mazda Mx-5 club) op 28-09-2015
“
Bedankt aan Kim van garage Petit voor zijn heel professioneel en vriendelijk onthaal bij de aankoop van mijn MX5 gisteren.
“ De eerlijke service en het aanbod aan fatsoenlijke tweedehands auto's. Stijn Daneels op 31-05-2018
De eerlijke service en het aanbod aan fatsoenlijke tweedehands auto's.